.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ابتلای ۵ هزار کودک و نوجوان مازندرانی به کرونا
۵ هزار و ۹۴۷ کودک و نوجوان مازندرانی زیر ۱۲ سال در حوزه علوم پزشکی مازندران به کرونا مبتلا شده اند.

به گزارش شمال نیوز، دکتر سیمین بابایی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۳۵۰ هزار و ۵۰۰ نفر از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در شهر‌ها و مناطق زیر مجموعه این دانشگاه به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد ۱۱۶ هزار و ۵۹۹ نفر کارشان به بیمارستان رسید.

رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مازندران بر اساس آمار اکنون به زیر ۵۰درصد رسیده است و کارشناسان پیش بینی کرده اند اگر همین روند ادامه یابد نوروز امسال با محدودیت‌های کرونایی روبرو خواهیم شد.

به گفته مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ۵ میلیون و ۵۴۲ هزار و ۴۰۸ دز واکسن در مازندران تاکنون تزریق شده است که حدود ۹۷ درصد افراد بالای ۱۲ سال دز اول و ۹۱ ،۵ درصد ۲ دز و ۴۸ .۵درصد از افراد بالای ۱۸ سال نیز دز سوم را تزریق کرده اند.

کودکان زیر ۱۲ سال در مازندران هنوز واکسینه نشده اند، اما به گفته مسئولان دانشگاه علوم پزشکی درصد زیادی از سنین بین ۲۰ تا ۴۰ سال نیز از واکسن گریزان هستند.

دکتر بابایی می‌گوید امیکرون بیشتر کودکانی که واکسینه نشده اند را درگیر کرده است و افراد بالای ۱۲سال که هر ۳ دز واکسن کرونا را دریافت کرده اند یا به بیماری مبتلا نشده اند یا بیماری آن‌ها بسیار خفیف بوده است.

مازندران دو دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل دارد.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.